آشنایی با ترفندهای جذاب اینستاگرام مانند سایر برنامه های دیگر مانند تلگرام، واتساپ و ... اهمیت و کاربردهای زیادی دارد. آشنایی با ترفندهای مخفی در اینستا باعث می شود در زمان صرفه جویی کرده و لذت استفاده حرفه ای از اینستاگرام را برای شما ایجاد کند. استفاده از هر اپلیکیشن اجتماعی و پلتفرمی راه و روش و استانداردهایی دارد که اطلاع از آنها باعث استفاده بهینه تر از آنها می‌شود. در ادامه به معرفی مهمترین و پرکاربردترین ترفندهای جذاب اینستاگرام می‌پردازیم.

جذابترین بهترین ترفندهای اینستاگرام

در ادامه سعی کرده ایم جذابترین ترفندهای اینستاگرام را برای شما فراهم آوریم. موارد بیان شده در این پست صرفا بخشی از ترفندهای جذاب اینستاگرام می باشد و برای مشاهده لیست کامل ترفندها به انتهای پست مراجعه نمایید. برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام نیز می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

دیدن مخفی استوری های کاربران اینستاگرام

این ترفند روش‌های مختلفی دارد که در زیر به هرکدام از آنها اشاره می‌کنیم:

  • شما قبل و بعد از استوری مدنظرتان، استوری کاربران دیگر را می‌بینید. انگشتتان را روی استوری کاربر بعدی یا قبلی نگه‌دارید و طوری به سمت استوری مدنظر بروید که کل صفحه را نگیرد. به‌اصطلاح عکس را تا نصفه نگاه کنید (این ترفند فقط برای استوری‌های تصاویر کاربرد دارد و برای ویدیوها قابل استفاده نیست).
  • یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام برای مخفی دیدن استوری، این است که حساب کاربری مدنظر را مسدود کنید، استوری را ببینید و سپس دوباره آن را دنبال کنید. البته اگر این حساب خصوصی باشد، برای دنبال کردن آن باید دوباره درخواست بدهید!
  • بهترین روش، استفاده از برنامه‌ مخفی دیدن استوری اینستاگرام است. از طریق برنامه‌‌ی رایگانی مانند؛ StorySaver بدون آن‌که صاحب پیج متوجه شود، با خیال راحت استوری‌های دیگران را نگاه کنید.
  • استفاده از حالت هواپیما دراین‌جا می‌تواند به کمک شما برسد. وارد اینستاگرام شوید و چند لحظه صبر کنید تا استوری‌ها لود شوند. حالا حالت هواپیمای گوشی را فعال کنید و استوری موردنظرتان را نگاه کنید. بعد از آن، اول حتما از اینستاگرام خارج شوید و بعد حالت هواپیما را غیرفعال کنید.

برای مشاهده ادامه ترفندهای اینستاگرام و پست کامل روی تصویر زیر کلیک کنید.